- Home
- Všetko o nákupe
- Reklamačné podmienky
Reklamačné podmienky
Prosím prečítajte si pozorne nasledujúce reklamačné podmienky:
Reklamácia:
Na všetok tovar poskytujeme záruku 2 roky. Záruka sa týka vád výroby či materiálu, nevzťahuje sa na opotrebovanie výrobku dôsledkom užívania.
- Reklamácia netýkajúce sa výrobných či materiálových vád (napr. Chyba v logu, čísle atď.) Sa musia podať písomne najneskôr do 5-tich dní od doručenia tovaru.
- Reklamáciu je potrebné uplatniť v termíne a musí byť priložené všetky náležitosti (popis závady, kópie faktúry, popr. Paragónu).
- Reklamáciu zasielajte výhradne na adresu firmy Jadberg a nezabudnite priložiť svoju spiatočnú adresu.
- Reklamáciu neposielajte na dobierku (neočakávané dobierkovej zásielky vraciame adresátovi), ale normálne poštou, pokiaľ bude závada neodstrániteľná a zákazník bude požadovať vrátenie peňazí, zašleme je poštovou poukážkou.
- Lehota na vybavenie reklamácie je 30 dní, avšak v naprostej väčšine prípadov riešime reklamácie počas 14-tich dní.
- reklamovateľná sú iba závady týkajúce sa vady výroby či materiálu, nemôžeme uznávať reklamácie, kde sa jedná o normálny opotrebenie následkom užívania.
- Reklamovaný tovar musí byť čisté a vypraté, aby spĺňalo hygienické zásady. Špinavé či prepotené tovar automaticky vraciame odosielateľovi bez akéhokoľvek zásahu.
Vrátenie alebo výmena tovaru: Formulár pre výmenu tovaru nájdete tu.
Riadi sa podľa zákona 367 / 2000Sb.
1) Týka sa iba koncového spotrebiteľa, nie obchodníka nakupujúceho na IČO.
2) Vrátiť možno len skladové tovaru, nie tovar vyrábané na zákazku a tým pádom upravené podľa priania spotrebiteľa (sady dresov, výrobky potlačené menom, číslom či logom, výrobky inak upravené podľa priania spotrebiteľa).
3) Vrátenie tovaru je možné do 14-tich dní od uskutočnenia nákupu.
4) Vrátiť možno iba nenosené a nepoškodený tovar so všetkými visačkami a originálnym obalom.
5) Tovar musí byť v takom stave, aby bol schopný ďalšieho predaja ako nové a nepoužité.
6) Vrátený tovar je možné vymeniť za iný tovar či požadovať vrátenie peňazí.
7) Ak posielate tovar poštou, do vrátenej sumy sa nezahŕňa Vami uhradenej poštovné.
8) Tovar musí byť vrátený s originálom dokladu o kúpe.
9) Ak chcete tovar vrátiť, najskôr nás upozornite a v žiadnom prípade neposielajte na dobierku. Také dobierky budú vrátené späť odosielateľovi a je možné, že čakať viac lehotu možnú k vráteniu tovaru.
Veríme však, že budete s výrobkami Jadberg nadmieru spokojní, takže reklamácie nebudete potrebovať :)
Prosím nezabúdajte, že záručná doba a životnosť výrobku nie je to isté. Životnosť výrobku je daná spôsobom a frekvenciou užívania a často je odlišná od záručnej doby.
Predovšetkým to platí u vysocenamáhaných produktov ako sú chrániče, brankárske rukavice a pod.
Adresa pre zasielanie reklamácií:
JADBERG
Svatoplukova 303
76361 Napajedla, Česko
tel.: +420 577941006
mobil: +420 733531518
E-Mail: obchod@jadberg.com
Firma JADBERG si vyhradzuje právo akejkoľvek zmeny bez predchádzajúceho upozornenia. Platnosť týchto podmienok automaticky ruší vydanie podmienok nových.
Presné znenie podmienok pre odstúpenie od zmluvy:
1. Právo odstúpiť od zmluvy
1.1 Do 14 dní máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez udania dôvodu.
1.2 Máte právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu v lehote 14 dní odo dňa nasledujúceho po dni uzavretia zmluvy a v prípade uzavretia kúpnej zmluvy keď Vy alebo Vami určená tretia osoba (iná ako prepravca) prevezmete tovar.
1.3 Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy musíte o svojom odstúpení od tejto zmluvy informovať spoločnosť Jadberg, so sídlom Svatoplukova 303, 76361 Napajedla, identifikačné číslo: 46306609, formou jednostranného právneho rokovania (napríklad listom zaslaným prostredníctvom prevádzkovateľa poštových služieb, alebo faxom, e -mail).
1.4 Aby bola dodržaná lehota na odstúpenie od tejto zmluvy, postačuje odoslať odstúpenia od zmluvy pred uplynutím príslušnej lehoty.
2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy
2.1 Ak odstúpite od tejto zmluvy, vrátime Vám bez zbytočného odkladu na Váš účet, platbu za tovar, ktoré sme od Vás dostali. Platbu vrátime až po obdržaní vráteného tovaru.
2.2 znášate priame náklady spojené s vrátením tovaru. Zodpovedáte iba za zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s týmto tovarom iným spôsobom, než ktorý je potrebný na zistenie povahy a vlastnosťami tovaru, vrátane jeho funkčnosti.